Prensesss_annesiii Kızlar kredi çektim 25 bin sizce yatırım yapmak istiyorum altınmi alim iPhone alim başka bir yatırım tavsiyesi oneririmisiniz
Uykusuzanneler Prensesss_annesiii Yani tabi ki altın. 30a aldigin telefon satarken 15 edecek yatırım bu mu demek sizce?
midekoruyucu Prensesss_annesiii telefondan yatırım mı olur ne yiyip ne içiyorsunuz. Satarken bile yarı yarıya değer kaybediyor
tazemommy Prensesss_annesiii bende yatırım ıcın ıphone aldım ıhtıyacım da vardı 14 e almıştım suan istesem en en dip 18 e verebiliyorum 2.el. Gayet de yatırım aracı
Deletedmom_116 Benim bildiğim yatırım para biriktirerek felan olur. Kredi çekip yatırım yapmak mantıklı mı sizce. İki katı ödeyeceksiniz sonuçta en az faizle onu.
Asyaveannesi04 Prensesss_annesiii eşime iphone 11i 7 bin tlye aldık şuan 25 bin tl 😂😂😂 aynı şekilde eşim 14promax aldı şubatta 43 bin tlye şuan 68bin bence iphone asla zarar ettirmez
Yusaydef Prensesss_annesiii eşim 27 bine iPhone 13 aldı şuan 38 bin eğer telefona da ihtiyacın varsa çocuğunda akıp atmıyorsa iPhone tabi ki
momy_alya 4 ay önce iPhone 11 aldık 16.500 filandı şimdi 22 binlerde . Bence gayeye güzel yatırım oluyor . Şimdi satsam 19 dan aşağı gitmez çünkü garantisi daha çok var kutu kablo var pil 100