Minikerkegim Prospektüsünden pek anlamadım da kullanan var mı aranızda kaç defa püskürtmek gerekiyor dil altına? Zaten bir kez püskürtme üç damlaya eşit diyor yeter mi bir kez yapmak veya daha mı fazla yapmak gerekiyor
Deletedmom277 Minikerkegim 1 kez püskürteceksiniz. Pardon kendime kullanmadım bebeğime kullandım. Ama aynı şekilde dil altına bir fıs yazıyordu