Yarın tam iki aylık olucak.. Biraz önce agularken baya kahkaha attı😂çok şaşırdım bu aylarda kahkaha atıyorlarmıydı ya.. İkizlerim prematüre olduğu için herşeyleri geç oldu. Bunda ilkleri yaşıyorum sanki. Sizin bebişler jaçıncı ayda kahkaha attı merak ettim.