Dyglilaa
Rahatlattı yorumunuz çok teşekkür ederim, şimdi babasıyla da gerildik beni ağlarken görünce, bebeğim zor tuttuğu İçin o ağlayınca bende ağlamaya başlamıştım, ona buna alınıyorsun gibi laflar edip gerildi ve şu an küsüz iyice psikolojim çöktü, kayınvalidem de sadece 40ı çıkana kadar bizimle olsa iyi doğum sonrası izinden sonra göreve başlıycam nasip olursa o zaman onunla ve bebekle başbaşa kalıcaz babamız ayrı yerde olmak zorunda ,görev icabı, bunları düşündükçe kafamın içi iyice kazan gibi oluyor 😔