Kızlar 20 günlük bebişim. Kaka kıvamı sıvı gibi sizinkiler nasıl? Sıvı olması problem mi?
Yasmino zaten oyle olması lazm canm endişe etme yapamazsa sıkıntı
Yasmino hayır canım süt içiyor sadece tabi sıvı olucak
Azraada58
Mircet teşekkür ederim ❤️