havaasel iki hafta önce lazerli ameliyat oldum.su anda daha iyiyim, saat 12 yönünde uzunca bi çatlağım vardı ve kroniklesmisti, her wc ye gidişimde ağrıdan acıdan ağlardım, duphalac ve anestol krem kullandım geçmedi, oturma banyosu çok yapamadım bebeğim çok huysuz çünkü, neyse su anda rahatladım artık ,