nobet gecirmeden bir akşam oncesi cok mızmızı uyuyor ama ayılamıyordu. atesi de yoktu biz dis cikariyor o yuzden huysuzluk yapiyor sandık ertesi gunde devam etti halsizdi.35+5de dogum yaptigim icin aslinda devamli doktorlardayiz. bir anda titreme atagi basladi basini omzuma vurdu pespese anladim nobet gecirdigini yataga koydum elimi agzina koydum nefes alabilsin diye ama Rabbim kimseye yasatmasin bendede travma oldu cunku 1dk kadar surdu morardi gozu ďöndu. nobet biter bitmez hemen esimi qradim 2 dk icinse hastanedeydik. hastanede atesi birden yukseldi. vucuduna islak pamuk sardilar 2. nobetini de soguk uyguladiklarinda gecirdi. ardindan omurilikten sivi aldilar rontgen mr ne varsa hepsini yaptilar cok sukur temiz cikti kulak iltihabi birde kaninda enfeksiyon cikti 10 gun antibiyotik tedavisi aldik.3 hafta sonra farkli bir doktorda eeg cektirdik onun tedavisiyle kepraya basladik. ama ben ilaca bagli kalmasini istemiyorum