Crnkzy ben maflor, metsil sap simplex symbiosis hepsini denedim daha beter yaptı. Bigaia ve nurse Harveys ikisini kullanmaya başladım bebeğim varmış dedim. 3.5 aylık hala kullanıyorum. İkisini tavsiye ederim ama düzenli kullanın. Aptamil normalini aldım. Hipp combiotic ve sma comfort sizde gazlı bebekler için ama bizi daha beter etti. Bize yaramadı. Bebelac Gold la düzeldi. Daha iyi kilo alsın diye aptamile geçtim. İkisi de iyi geldi bize.