Senorita Kızlar buzdolabımın dondurucu kısmı bozulmuş, herşeyin buzu açılmış ,ama çalışıyor niye böyle oldu bunu yaşayan var mı
lceLady Senorita bu ara herkesin ki bozuk niyese. Bizimde ayni sekilde.. dondurucunun arkasini actim buz tutmus
Senorita egee_momm samsung . Şöyle ki buzluktaki her şey eridi, fişinden çıkardım biraz bekledim taktım çalışmaya başladı, ama eskisi gibi soğutmuyor akşam 8 gibi taktım şu zamana kadar her şeyin donması lazımdı azıcık soğukluk vermiş o kadar
Tabaktakalansonkofte Senorita canım buzdolabının ön panel kısımını bi çekip koyabilir misin resetlemeyi deneyelim
Tabaktakalansonkofte Senorita canım üzerindeki güç düğmesine kapanana kadar basılı tut sonra fişten çıkart bi 15dakika bekle daha sonra fişe takıp ayarların olduğu yerlere 5saniye basılı tut tekrardan fişten çıkart tekrar tak daha sonra önüne ayarlar gelicek ayarları üst paneli yaz ayarlarına göre ayarla dolabı 2saat hiç açma
Tabaktakalansonkofte Senorita en son en alttaki üçlü yere aynı anda 5saniye basılı tut ring sesi geldiği anda elini çek yukarıdan ayarları tekrardan güncellenen gerekirse tekrardan ısı ayarını ayarla canım mutlaka düzelir benim dolabım da aynı şekilde oldu böyle düzelttim