Birdurummuvar 2 yaşınna kadar ben de çok sinirlenen biriydim kendime hakim olmakta zorlanıyordum ama gördüm ki benim en ufak tepkimden oğlum çok korktu çok etkil3ndi. (ben sinirlenince sesim yükseliypr ya da kendime vuruyodum ve 1 2 defa bu çocuğumun yanında oldu, elime hakim olamadım😔)
Artık kabulendim ne yaparsam yapayım o çocuk. Kızsam da dövünsem de anlamıycak. Korkcak ve daha kötü olcak 🙁 o yüzden hep sakinleştiriyorım kendimi bi şekilde nefes alıyorum ya da ilgisini dağıtcak bişeyler yapmaya çalışıyorum 🤷🏻♀️ dalgaya alıyorum 🥲
En kötü, eşim (evden çalışıyor) geliyo yardımcı oluyo 🥲
Bağırması için de ilgisini dağıtarak belki çöz0m bulabilirsiniz benim oğlan 15 16 aydan sonra söyl3neni az buçuk anlamaya ve uygulamaya başlamıştı. Hani oğlum bak biz rahatsız oluyoruz ya da komşular rahatsız olır dediğimizde o bağırmayı bi süre yapmazdı gibi.. Belki sizinki de bi dönemden sonra durulur 🙏🏼