Aysedolunay 4 aylık bebeğim var hamilelikten önce aktif sigara kullanıyordum 10 sene içtim hamilelikte bıraktım içmedim ama bu aralar çok problemler var evliliğimde ve ailemle sürekli sigara içmek istiyorum emzirirken sigara içenler var mıdır kızlar aramızda 🙏🏻
Sehnaz56 Aysedolunay 10 yıl hatta belki daha fazla içtim hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım bende kızım 5 aylıkken başladım keşke içmesem ama içiyorum işte 🥲
Omerarda06 Aysedolunay ben hamileyken de emzirirken de paket paket içtim bebeğim şuan 1 yaşında bi sorun yok çok şükür. Ama benim bebeğime olmadı seninde olmaz diyemem çok pişmanım hala belki ilerde bi zararı çıkacak ama ben yapamadım çok ağladım ağlaya ağlaya yinede içtim madem bıraktın icmiyorsun tekrar başlama bence umarım sorunlar da çözülür kısa zamanda 😊
Gamzosgamzos Aysedolunay ben günde 2 tane içiyorum kızım 16 aylık 2 3 aydır başladım içmeye ondan önce kıyamadım ama kesinlikle günde 2 yi geçmiyor bazen hiç içmiyorum yani içmemeye çalışıyorum
Sehnaz56 Aysedolunay valla doktora dedim ki hocam be sigaraya başladım evet keşke içmesen dedi ama bebeği emzirdikten sonra iç dedi bende emzirdikten sonra içiyorum 2 saat emziremiyorum sonra yeniden emziriyorum öyle devam ediyorum zaten ek gida ya da başladık öyle araları ayarlıyorum
Biz3kisiyiz_ Aysedolunay 15 yıldır aktif içiyorum 🙈 ne hamilelikte bırakabildim ne emzirirken 😥 doğum yaptım ve sigara içmeye koştum dikişli dikişli 🤦🏻♀️
Mehmet-Leyla-asaf 10 yıldan fazla kullanıyorum hamilelikte denedim bırakmadım bebeğim 3 aylık hala aktif içiyorum ha için rahat mı derseniz kesinlikle değil ama içmediğimde psikolojik olarak kötü oluyorum (sinirli stresli) o yüzden bırakamıyorum.. 😞
Pusat2022 Aysedolunay oğlum 11 aylık hamileyken aşerdim resmen ama bikaç fırttan fazla içmedim kıyamadım doğumdan sonra da baya direndim ama olmuyo bağımlı olmuşuz bi kere günde 2 3 dalla basladım suan baya iciyorum Allah affetsin baslarda sigara içtiysem dişlerimi fırçalayıp üstümü değişiyordum suan o kadar dikkat edemiuorum bile
Ceyda_48 Aysedolunay bende aynı hamileyken bırakmıştım eşim şerefsizi yüzünden gene başladım içiyorum