Edlk biz gidio baby mall da bakmıştık hepsini yan yana dizip. Ordaki eleman chicco vs gibi pahalı bişey almayacaksanız en iyi kasa Prego’da demişti. Eşim kurcaladı gerçekten diğerlerinden daha iyi gibiydi. Onun dışında iç minder şekilleri renkleri falan farklı birbirlerinden, bide bazılarında altta sepet var ben önemsemedim onu sepet ekleyip fiyat artırmışlar napıcam sepeti. Sonuç olarak Lucca ya karar vermiştik baya da tepe tepe kullanıyoruz valla çok memnunum. Ama kesinlikle tekerlekli olsun itip çekerken size zor olur bide alt kata çok ses gider