GayeAlparslan Bebişleriniz kaç aylık boyu ve kilosu nasıl ebemiz bize biraz kilolu dedi de 5 aylık kontrolünde 8,5 kiloydu.
nazli-06 GayeAlparslan 5 ayda benım kızım 9.200 cıktı sonrası kılo almadı 9.ay muayenesınde 9.600 cıktı. 77 cm suanda.
Melek3452 GayeAlparslan benim oglumda o aylrda 9 kiloydu biraz tonbuldu evet Ama 9 ayinda yurumeye baslyainca vermeye basladi boya gitti sizinkide ogle olur buyuk ihtimal le.
eymennmom- kizinaasikbiranne benimkide erken doğdu 1 ay. şu an 2. aydayız 4.400 olduk. 2.300 le doğdu. Ama hesaplarken yaşıtlarıyla bir tutmamak gerekiyor dedi doktorum. Yani aslında sizin bebeğin bu kilosu düzeltilmiş 5 aylık kilosunda.
Anneyim-a 0808h küçük gibi gelmişmiş ay bunu yazınca noldu Allah aşkına benim kızımda 5.5 aylık 5.800 bu daha küçük.. yapmayın Allah aşkına ya
GayeAlparslan 0808h 3.200 doğdu fakat sıvı kaybından kilosu 10 günlükken 2.600′e kadar düştü hastanede yatmak zorunda kalmıştık
Bebekcino 0808h küçük mü geldi doktormusunuz bizimde 6200 5 aylık doktorumuz çok memnun insanları şüpheye düşürmekten başka hobiler edinin tavsiye ediyorum
Eceerva @“Bett1”#p268 Bett1 92587 nasıl bu kadar kilo alabilir. Bizimki bir kiloya yakın aldı ebe sütun yarıyor çok iyi üst sınır bu zaten dedi sizinki iki kilo almış olamaz bir ayda hem de
Adenveannesi GayeAlparslan maşallah herkesin bebeği baya tosuncuk 🧿 benim simsar kızım 6.ayında 8400 grdı 🫠
kizinaasikbiranne Anneyim-a Alışkınım ben artık kuzum sinirlenme herkese farklı gelebilir her çocuğun gelişimi farklıdır 😉
Aryadd Anneyim-a Benim kızımda sizin gibi ve hala daha beslenmek istemiyor yapcak bişey yok sağlıklı olsunlar
0808h Anneyim-a Şaka mı yapıyorsunuz gerçekten iyi niyet le sadece doğum kilosunu sordum ne kadar da linçlemeyi seviyorsunuz be ehhhh sıktınız vallahi
GayeAlparslan Merveelisa 3.200 doğdu fakat 10 günlükken kilo sıvı kaybından ve üstümü yetersizliğinden 2 600′e kadar düştü
Emine003 Merveelisa Benim küçük oğlumda 4 aylıkken 6200 mü neydi canım 3570 doğmasına rağmen az alıyodu kiloyu senin bebiş kaç Gr doğdu
0808h GayeAlparslan çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah sağlığı yerinde olduğu müddetçe kilonun gerçekten bir önemi yok Birileri linçlemiş duyar kasmış ben biraz bana zayıf geldi dedim diye fikir de beyan edemiyoruz artık sadece iyi niyetle doğum kilosunu sormuştum