23 aylık oğlum ishale yakalandı üç gün sürdü üçüncü gün iyileşmişti bugün 6. Günü gayet iyi hareketli enerjik falan. Ama iştahsızlığı halen devam ediyor, eskiden bizim yediğimiz her şeyi yerdi tükürmezdi, ama şimdi en sevdiği şeyleri bile yapsak ağzına alıyor sonra çıkarıyor tükürüyor. Ya hiç böyle yapmazdı ne oldu çocuğuma böyle 😔😔 çok üzülüyoruz eşimle. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Biraz da genzi tıkalı gibi, ama hali vakti yerinde, daha önce de hastalanmıştı ama hiç böyle bu kdr iştahsızlık yaşamamıştı. Değerleri mi düştü acaba ? Kan aldıracağız vitaminlerine baktıracağız, lütfen bişey söyleyin düzelir mi