Ozgeayazmuhammed İçe çok basmaya başladı bulunduğum ilde iyi doktor yok doktor gideniniz varmı ne yapabiliriz
yigit2021 Hangi şehirde yaşadığınızı bilmiyorum ama benim bebeğim de 20 aylık o da aynı şekilde içe basıyordu geçen gün ben götürdüm röntgen çekildi Çok hafif bir eğrilik var dedi ortopedik ayakkabı verdi düzeleceğini söyledi ve 2 ay sonra kontrole çağırdı