Kızlar merhaba bugün bebeğim bebek arabası devrilmesi sonucu kafasını çarptı doktora götürdük ve bzie takip edelim hemen tomografi cekmeyelim dedi bizde geç kalmamak için çektirdik ama araştırınca sağlıksız olduğunu gördüm ve şuan icim içimi yiyor ya birşey olursa korkusuyla daha önce böyle birşey başına gelen varmi