Kızım 1 yaşına girmek üzere, 6-7 aydan beri sadece sol göğsümü emiyor sağdan emince öğürüyordu. Bir ara iki tarafın sütünü karşılaştırdım sağ tarafinki bildiğiniz kahverengi idi ve ondan sonra orayı hiç emmedi ben de çok vermedim açıkçası çekindim. Bu arada göğsüm aşırı küçüldü şekilsizleşti aradan biraz zaman geçince yine denedim ara ara içmeye başladı. Bugün yine öğürünce bakayım dedim bir damla bildiğiniz tuzlu su 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Neden olur böyle bir şey ne yapılmalı?