Hepsini ayrı ayrı verin, bulamaç sevmeleri zaten iyi değil ki, hepsinin tadını ayrı ayrı bilmeliler. Kızım her gün benimle kahvaltı yapıyor, kahvaltı yaparken onu da mama sandalyesine oturtuyorum. Yumurta sarısı, peynir ve pekmez ayrı ayrı yediriyorum. Yumurta sarısını minik minik veriyorum, gerçek güzel yiyor, zaten direk yutmuyor, önce ağzında iyice eziyor. 7.5 aylık benim kızım da.