Erbays_mom bende yasadim 2 hafta kadar sürmüştü sanirim ayaklarim ve ayak bileklerim şişmişti doktoruma sordum biraz daha bekleyelim geçmezse fizik tedaviye yönlendireceğim demisti gecti ayaklarınızı aşağı sallandirmayin altina mümkün olduğunca yastık koyup yatın. Yürüyüşte yapin evin içerisinde dolaşın söyle bi ya da dışarı çıkabiliyorsanız dışarda biraz yürüyün yürüyüş iyi geliyor geçecektir zamanla