ygtmom Aysekorkuthome benim bebeğimde de oluyordu doktora sormuştum normal demişti. Dokununca duruyor mu. Doktor dokunduğunda duruyosa sıkıntı yok demıstı
ftmnr1523 Bugün ben de yaşadım aynı şeyi. Bazen çiş yaparken falan titrer bebekler ama öyle bir titreme değildi. İki kez arka arkaya yaptı
Pearlyy Benim bebeğim 5.5 aylık aynısı onda da oluyor. Biberonla içerken de emerken de kısa süreli. Nedenini öğrenebildiniz mi?
Brkrk Pearlyy aynısı 2 kez başıma geldi 5 aylık olucaz emerken kafası titriyor yokmu hiç doktora soran acaba bu konuyu
Pearlyy Brkrk doktora sorduk 20 sn den uzun sürmüyorsa ve gözleri falan kapanıp kendini kaybetmiyorsa önemli değil ama takip edin dedi. Sonra geçti kendiliğinden