Aleynn Merhaba arkadaşlar, bebeğim salı günü kızamık aşısı oldu ve birkaç gündür aşırı huysuz, gece yarısı ağlayarak uyanıyor, çizgi filme bayılan çocuk izlemek bile istemiyor kısacası çok huysuz. Aynı durumu yaşayanlar var mı ?
benkosarim Aleynn aşıdan değil de belki 9 ay atağındandır bizde aşı olduk da hem diş çıkarıyor hem atak haftası