Çocuğum 1 yaşında ve hiç yemek yemiyor bir ara iştahı açılmıştı ama şuan hiç bir şekilde yediremiyorum ne videoyla ne bwl yöntemiyle ne benim vermemle ne yapıcam hiç bilmiyorum sabah akşam mama içiyor araları doldurmaya çalışıyorum ama olmuyor var mı bir fikriniz acaba güzel anneler 🤗