Merhaba anneler kızım 20 aylık ve artık sütten kesmek istiyorum ancak göğsüm mastit olmaya çok fazla müsait bir gün vermeyince hemen agrımaya başlıyor dostinex diye süt kesen bir ilaç duydum eczacı kullanımda ağrı olmadan keseceğini söyledi aranızda kullanan varmı ?