Merhaba 3 ay 26 günlük bebeğim var normalde günde 1-2 kaka yapıyordu ama son 2-3 gündür az ama sık kaka yapıyor rengi de sarı ve gürültülü bir şekilde yapıyor ben rahimde iltihap olduğu için 2 antibiyotik ve göz alerjim olduğu için göz damlaları kullanıyorum acaba onların bir etkisi olmuş olabilir mi?