Arkadaşlar bebeğini ikinci kez sünnet ettirmek zorunda kalan var mı aranızda? Bebeğim 3 ay önce sünnet oldu gömülü pipi olduğu için masaj yapıyoruz bugün başka bı doktora kontrole gittik ve pipisinin dip kısmınin kapandığini tekrar işlem gerektiğini söyledi biz genel anestezi almasın diye lokal olarak yaptırmıştık şu an çok üzgün ve tedirginim, başına böyle bişey gelen var mi