Kızlar selam. Ben düzenli adet olan biri değilim hep 3-4 gün gecikme olmuştur. Ama bu ay 1 haftayı geçince içime kurt düştü acaba olabilir mi dedim. (Bu arada 3,5 ve 1,5 yaşında iki evladım var ve doğum kontrol hapı kullanıyorum) Dayanamadım dün test yaptım negatif. Ama gün boyu mide bulantısı halsizlik vs tüm belirtiler var. Bu sabah gözümü açar açmaz yine bi test yaptım silik çizgi çıktı. Pazartesi ilk işim hastaneye gidip kan vermek derken az önce adet olduğumu fark ettim. İlk defa böyle bişe geliyor başıma. Pazartesi yine kan vericem ama sizce test doğru olabilir mi ya 🤦🏻♀️
https://www.hizliresim.com/a0bx0c2