Semihbebek1 bız kullanöaya basladıgımızda kızım 20 günlüktü. Gunde 4 kez 6 sar damla seklınde kullandık, eger etkı etmezse en fazla 10ar damlaya cıkarın demıstı doktorumuz, ben 6-7 damla seklınde verdım, verır vermez kakasını yapıyordu ve rahat uyuyordu. Hatta damladan sonra gün boyu uyuyordu bız damla uyku yapıyor sanıyorduk megerse gazı olmadıgı ıcın rahat uyuyormuş. 5.aya kadar kullandık. 5.ayda ek gıda tadımlarına basladık arada gaz sancısı oluyordu. Doktor artk duzenlı vermenıze gerek yok zorlandıgında verırsınız demıstı. Tek tük kullandık. Suan 10 aylık kızım.