narinbianne Kızlar selam 14 günlük anneyim doğum kilolarım çok fazla sağlıklı besleniyorum ama zayıflamak istiyorum var mı önerebileceğiniz bir şeyler
benkosarim narinbianne daha çok yeni doğum yapmışsınız kilolarınız ve odemleriniz inecek iki ay içinde sonrasında zayıflama sürecine girebilrisiniz ama emziriyorsanız diyetisyen desteği alın devlet hastanesinde de var
Yarim_Kilo_Kiyma narinbianne Kusura bakmayın ama çok erken en az 6 ay geçmesi lazım. Diyetisyen kabul etmez, kendi diyetisyenimden biliyorum
Deletedmom_62 narinbianne canım daha çok yenisin anneliğinin bebeğinin Keyfini çıkar diyetle falan uğraşma önünde uzun bir zaman var kilolarını vermek için
mobesebesir narinbianne protein ve sebze ağırlıklı beslenin karbonhidrat paketli gıdalardan şekerden uzak durup bol su için zaten emzirdiginiz için kilolarınız gider
civcivannesi_ Diyet için bebeğinizin ek gıdaya geçmesini yani 6. Aya gelmesini beklemelisiniz. Diyet yaparken malesef süt azalıyor bebek doymuyor ben bu yüzden oğlumun büyümesini bekledim oğlum suan 14 aylık 2 ay önce diyete başladım 70ten 57.9a düştüm