gunbaharrrrr Merhaba kızlar 2 sezeryan doğumum var ve artık kilo vermek istiyorum devlet hastanesinin diyetisyenine gidip memnun olan var mı nasıl ilerliyor süreç yardımcı olur musunuz Ankara da yaşıyorum bu arada .. Yazanlar için şimdiden teşekkür ederim ☺️