Busedmr şuan 5 ay 10 günlüğüz. 4. Ay atağını gümbür gümbür yaşadım 1 ay boyunca. Gece 1 kere beslenip geri uyuyan bebeğim çok sık uyanıp ağlamaya başladı erken uyanıp tüm düzenini bozdu, sürekli kucak istedi sürekli mızmızlandı. 15 gündür düzelmişti inanılmaz keyifliydi çok güzel tepkileri kahkahaları bakışları aşırı mutluydu. şimdi öbür atağa girdik🫨😫 sar başa. En çok uykular etkinleniyor ataklardan malesef.. 8. Aya da çok kötü diyolar. 1 yaş olsaydı biraz rahatlayacağız gibi..