Kedilibebekliacemi 7.5 aylık bebeğim inanılmaz hareketli gören de şok oluyor benim fikrim değil yalnızca. Herhangi bir desteğim yok doğduğundan beri yalnız bakıyorum.6 aylık emekledi şimdi sıralıyor. Bütün gün hareket etmesinin yanında çook mızıklıyor üzerime geliyo oyuncak fln oynamıyor aslaa sadece benim kucağımda ayaktayken sorun çıkarmıyor gerisi hep mızırdama.. bir kedim var sürekli onu yoluyor ona bile rahat vermiyor odaya kapatmak zorunda kalıyorum 8 yıllık çocuğumu çünkü canını yakıyor çok fena.. tv izletmeme kararı almıştık tv görmedi henüz. Tv olmayınca hadi sabahtan enerjim oluyor kitap oku müzik dinle dans et vs vs.. zaten ek gıdaları çeşit yapıcam taze hazırlıcam diye onlar vs vs akşamüstü parkı gelince banyosu günde 3+1 uykusu var. Örümcek de kullanmıyoruz tehlikeli diye.. Emeklediği ve ayağa kalktığı için 1 dk durmuyor sürekli bişeyleri keşfetme çabasında bunu anlıyorum ama onu takip edeceğim diye Ben akşamüstü perte çıkıyorum pilim hep bitik. Çocuk haricinde başka herhangi bi şeyle ilgilenmiyorum ne evde bir iş ne sosyal hayat her şey 0.. bir fikir verin şimdiden bittim daha önümde çok uzun zaman var nasıl yetişeceğim bu çocuğa nasıl oyalayacağım?
papatyacicegi Kedilibebekliacemi bu saydıklarından hepsi bende de var tek farkı bide benim eşim yok ya Suriye’de yapayalnız çocuk bakıyorum az önce ağladım zaten bittim tükendim artık 7.5 aylik oldu inanılmaz hareketli eli dursa bacağı durmuyor nerde ne yapacak kestiremiyorum az önce ufak bir ev kazası atlattık zaten Allah korudu ağlıyorum hala dayanamıyorum artik
yagmurkokusu_ Kedilibebekliacemi durdurulmuyor canım benimde var 😂 Çiçeklerimin dibinde topraklar yarı yarıya inmişti bugün balkona çıkardım hepsini oyuncakları deviriyor onlarla oynuyor kucağımızda durmuyor gün içinde herşeye deli gibi saldırma huyu var , bulaşık makinesi açılsın sesinden nasıl hızlı hızlı geliyor benle birlikte bulaşık çıkaıryor 😂
Adenveannesi Kedilibebekliacemi bizde de aynı 7 aylık ben oyuncaklarını koyuyorum odadan çıkıyorum o kendi kendine oynuyor
Barlas0922 Kedilibebekliacemi Bende aynı durumdayim ki benimki 10 ay oldu hala aynı hiç bir oyuncak ilgisini çekmiyor cekiyosa bı kaç sefer ama evdeki tüm eşyalara çok meraklı sandalyeleri çekiyor kapılardan tutuyor dolaplari çekmeceleri boruları prizleri merak ediyor dönüyoruz etrafında bakalım nolcak halimiz
Papatya14 Kedilibebekliacemi şuan aynısını yaşıyorum akşam eşim li dört gözle bekliyorum gelse bile oğlum onda durmuyo sürekli bende bazen sinirden ağlıyorum artık oyuncak dalan hiç oynamiyo napicam bilmiyorum çok bunaldım
Kedilibebekliacemi Papatya14 al benden de o kadar eşimi arıyorum yetişşş nerdesin ne olacak böyle bu iş anlamadım🤯
Havvanur43 Mama sandalyesine oturtup nerde iş yapıyorsam yanımda duruyor eline salatalık vs bir şeyler veriyorum iyiyor döküyor ama oyalaniyor Veya aynı şekil mama sandalyesinde çizgi film acıyorum sadece işlerimi halledene kadar izliyor yemek yaparken de mama sandalyesinde oturuyor onu la konuşuyorum kasik falan veriyorum oynuyor isim yokken de kahvemi yapıyoruz döküyorum oyuncakları o oynarken ben kahvemi içiyorum Örümcek neden zararlı olsun ki ben çok kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım ben işlerimi hallederken o geziniyor ortalıkta
Papatya14 papatyacicegi Allah sabır versin bazen kendi kendime diyorum ben eşimin gelicegi saati bekliyorum birazda olsa az kaldı sabır diyorum yanlız bakanlar ne yapiyo çok merak ediyorum diyorum Allah kolaylık versin çok zor sabır ve sorumluluk isiymis ben hiç böyle olucagini bilmiyodum
Kedilibebekliacemi papatyacicegi sizi çok iyi anlıyorum sizin işiniz daha zor tabii. bu günler de geçecek elbette diyelim🌸
papatyacicegi Papatya14 akşam oluyor gelecek bir eşim yok o kadar zor ki o kadar zor annem kayınvalidem bir yere kadar herkesin evi barkı var yapayalnız olmak çok zor bebeğime bişey yedirirken korkuyorum banyosunda korkuyorum her halinde korkutorum yalnızım ve çok panik bir insanım nasıl büyüyecek bu çocuk bilmiyorum bana da lütfen dua edin psikolojim çok kötü
Papatya14 papatyacicegi gerçekten çok zor Allah yardımcınız olsun eşim bazen iki gün gelmediği oluyor işinden dolayı çok zorlanıyorum anneniz ve kayinvalidenize gidin yada onlar gelsin bol bol ben daralinca annemi çağırıyorum yada bir iki gün onda kalıyorum ama dediğiniz gibi tekrar eve dönünce yine yanlixim
AylaSuna Sabah 8:30 akşam 18:00 mesai saatlerim evden çalışıyorum bebeğim bu süre içerisinde yarım saat yada bir saat uyuyor oyuncak ile oynamıyor sürekli temas istiyor gurbetteyiz eşim de benim işim bittikten sonra geliyor pek faydası olmuyor böyle salıncak kurduk son çare biraz da olsa faydası oldu 🥲Allah herkese kolaylıklar versin 🥹🐣
Kedilibebekliacemi AylaSuna hem evden çalışıp hem bebekle nasıl ilgileniyorsunuz ben hiç bişeye yetişemiyorum 😮
Kedilibebekliacemi Barlas0922 yani eskidende mi böyleymiş nasıl büyütmüşler 2-3 çocuğu olanlar hakkaten merak ediyorum
AylaSuna Kedilibebekliacemi Biraz ben ağlıyorum biraz kızım sağlığım iyice gitti diye düşünüyorum hatta kedimiz de vardı sahiplendirdik hala içimde yaradır geçecek bu günler diyerek kendimi motive etmeye çalışıyorum yetişebildiğim kadar yapıyorum birde ev sahibimiz evi satıyor taşınma işi de çıkarsa epey yıpranacağım 🥲
Karinyoo Kedilibebekliacemi hoppala tarzı oyuncaklar güzel oyalıyor benim hayatımı kurtarmıştı bir bakın isterseniz. Benim fisher price yağmur ormanı Dı. Güzel bir oyuncak
Ygmrss Mama sandalyesine koyup önüne bir kaba biraz su koydum iki gundur bu sekilde 10 15 dk oyalayabiliyorum:( onun disinda 6 dan sonra disari çıkıyoruz 1 2 saat de oyle geciyor. Ayni zorluklari yasiyorum ben de, bu hafta esim de yok zaman gecmiyor