Kızlar selam bebeğim 2 aylık oldu önceleri bu kadar gözüme batmıyodu heralde ama artık uyanık olduğu her an ağlıyo ne istediğini de anlamıyorum gaz çıkarıyorum mama yediriyorum oyun oynuyoruz altını alıyorum yine de ağlıyo ben artık ne yapacağımı şaşırdım belki şuan 2. Ay atağını geçiriyo ama bi çözüm önerisi olan var mı kendi çocuğunda yaşayıp da tavsiye verebilecek?