Tecrubelianne Bu islerden hic anlamiyoum ya biri bana aciklayabilirmi ve ne almak gerekir hangisi mantikli hic bilmiyorum yardimci olurmusunuz
Deletedmom_289 Tecrubelianne ben borsadan al sat yapıyorum midastan 18 bini 1 ayda 21 ettim ama kayıp etme olasılığınız da var
Deletedmom_289 Tecrubelianne ben Yeni iş ilişkisi sermaye artırımına kap dan takip ediyorum rastgele hisse alıp satıyorum şirket yeni iş anlaşması yaptığı zaman parayı yatırıyorum karımı alıp satıyorum sattıktan sonra bezen yine çıkıyor da düşebiliyor da