Kizlar bebegim 10 gun sonra 2 aylik olcak anne sutu veryorum fakat arada cok huysuzlastgi zaman ozellikle gece yatmadan bir kez mama veriyorum birkac mama denedim ama sma hic denemedim ve comfort ile optipro arasindaki frki blmyrum siz bu mamayi kullandnzmi iyi mi