2 aylık bebeğimi sütümün azalmasından dolayı mama+meme olarak besliyorum bu aralar, hipp mama kullanıyorum bebeğim 2-3 gündür aşırı gaz çıkarıyor normalde de gazlı bir bebek ama gazını bu kadar çok çıkarmıyordu uyurken bile sürekli pırt pırt gaz çıkarıyor bazen kolay çıkarıyor bazen ağlıyor mızıldıyor öyle çıkarıyor . Birde 2 günde bir kaka yapmaya başladı . Acaba mamadan olabilir mi? Bu mamayı kullanıp böyle bir sorun yaşayan var mı ? Gazlı bebekler için hangi mamayı önerirsiniz.