10 gün önce sezeryan oldum kızlar toplamda 15 kilo almıştım, 5 kilosu doğum gününde gitti. 10 kilosunda gram oynamıyor. Üstüne üstlük karnım biraz bile inmedi sanki hala hamileyim. İnsanların nasıl 1 haftada inmeye başlıyor delireceğim çok moralim bozuk. Günde 4 lt su da içiyorum ve çok yemiyorum da ama anlamıyorum