Cihan-mom benim bebeğimin genelde sabah 7-8 akşam 7-8 gibi gaz sancısı oluyordu önce bunun damla şeklinde olanını kullandık ama fayda görmeyince şurubundan aldık şurubunu da sabah akşam bir buçuk çay kaşığı veriyordum hep aynı saatlerde vermeye özen gösterdim fayda etsin diye şimdi 3 ayımız bitti artık kullanmıyoruz rahatladık çok şükür