Arkadaşlar merhaba ben 6 gün önce safra kesemi aldırdım. Olanlara bir soru sormak istiyorum. Sigara, nargile vs ne zaman tekrar başladınız maalesef nargile bagımlısıyım :D Bide cok katı bir diyet listesi verdiler onu uyguluyorum ama siz ne zaman normal yemeye basladınız merak ettim. Salcalı olmayan hicbir seyı yıyesım gelmıyor ozellıkle dondurma yemek ıstıyorum korkuyorum