Bebeğim 6 aylık ilk zamanlarda ki gibi süt çok olmaz biliyorum igöğüs terbiye oluyor ama bu ara sığmam gerekiyordu 20 25 dk da 60 cc anca geldiğini gördüm hiç akmadığını sütün görmedim ama damla damla az akıyor bebeğim de 5 dk tek emiyor beni bırakıyor hep o emdikten sonra göğsümü sıkıyorm fışkırıyor bebeğim biraz da zayıf ek Gıda ile düzeltmeye çalışıyorum doktor kontrolünde