Hanımlar merhaba,
Normalde 4 eylülde ise başlayacağım ama iş yerim 14 ağustosta başlaman lazim dedi. Kızım 4 aylık oldu bugün, sadece anne sütü alıyor hiç emzik ve biberon vermedim.. şimdi 2 gündür sagip biberonla vermeye çalışıyorum ama kesinlikle almıyor. Önereceğiniz kesinlikle alır dediğiniz biberon var mı? Nokta atışı yapmak istiyorum sizinde tecrubelerinizle biberon konusunda..
Hic süt stoğu da yapmadim artırmak için kullandığınız ek vitamin damla vs varsa önerilerinize açığım…