Crnkzy Bebeğim 2 ay 1 haftalık aşırı gazı var sürekli ıkınıyo ve ayakları hep karnında tavsiye verimsiniz neler iyi geliyo
biranneikievlat Crnkzy İsterseniz bebeğinize kullandığınız vücut losyonunu karnına ve kasık bölgesine dairesel hareketlerle masaj yapıp bebeğinizin rahatlayıp gazını çıkartmasını sağlayabilirsiniz.
Yesillimon Crnkzy Benim kızımda 2 aylık aynı sekildeyiz dün gece sabaha kadar uyuyamadi ıkınmaktan damla da kullanıyorum ama bana mısın demiyor
Ogrenecekcokseyvar Crnkzy valla masaj falan hikaye 😮💨 bize tek iyi gelen kiraz çekirdeği olmuştu e bebekte torba şeklinde satılıyor ben onu mikroda ısıtıp koyuyordum çok şükür iyi gelmişti
Crnkzy Yesillimon damla bana daha fazla gaz yaptı gibi geldi bıraktım şimdi bitane duydum zinco diye onu denemeyi düşünüyorum
Anneolmak93 Biz 4 aylıgız iki günde bi atak şeklimde gazı tutuyor memeden dolauı oluyor ben gazlıyım neyapmalıyım memeyi bıraksammı artık dayanamıyorum aglamaktan mahfoluyo kızım ben hep gazlıyım ne yesem de sütümdeki gaz gitmiyor
Crnkzy Anneolmak93 sakın bırakmayın emzirmeyi benim ki meme reddi yaptı 1 hafta önce çok üzülüyorum gaz kendindende oluyo bebeğin kendini suçlama
Ftm124 Anneolmak93 kimyon çayı sabah akşam bir kaşık ve sab simplec işe yaradı biz de gazlıyoz tamamen bitmedi ama hafifletti
Anneolmak93 Crnkzy :(( bilmiyorum çok üzülüyorum çünkü hep gazlıyım dogumdan sonra böyle oldum buda kızımı etkiliyor inşallah düzelir yoksa daha fzla acı çekmesine müsade edemiyorum