Merhabalar. Bebeğim şuan sadece tarhana çorbası ve mercimek çorbası içiyor. Kuzu kıymayı çok seviyor ama kabak yemeği gibi pütürlü bir şey yaptığımda yemek istiyor fakat çiğnemek istemediği için ağlıyor, çığlık atıyor ve yemeyi bırakıyor. Blenderdan geçince yiyor. Kayısıyı cam rendeden geçiyorum onu yiyor bir de salatalığı rendenin en ince yeriyle rendelediğimde yiyor. Onun dışında genel olarak iştahsız. Pütürlü yemeye nasıl alıştırabilirim acaba?