Kızlar bebeğim 1.5 aylık dünden beri çok az yiyor. Emziremediğim için sağıp veriyorum ya da mama takviyesi yapıyorum. Şuan 2 3 saatte bir 30 cc yiyor bırakıyor uyuyor. Uyandıramıyorum. Kıpırdayınca tekrar alıyor ama çok az. Sonra uykuya dalıyoruz.açlık ağlamamız yok. Bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim?