Merhaba kızlar bişey danışmak istiyorum. Fikrinize ihtiyacım var uzun olabilir okuyan herkesden razı olsun
Bizim bi evimiz var 10.katta güzel manzaralı 3+1 bir Kuzey Ankara bilenler bilir heryere 1 dolmuş site içerisi binadan aşaği ın market manav emlakcıya kadar var herneyse
Eşim evi alırken kiracı varmış otursun çıkmasın diye konuşmuşlar evi alalı 4 sene oldu adam öncesinde 2 yıl daha oturmuş hayla oturuyo 6 yıldır yani
Bizde kasaba gibi biyerde yaşıyoruz ve 1 sene olmadına rağmen bin TL kirayı 4 bine yükseltmek istedi bizde 2.250 ye zor indirdik
Çarşıya 20 dk market manavdan başka bişey yok tenha yer binalar dökülüyo resmen ama iş yeri burda olduğu için mecburuz
Bizim kiracıyıda bu sene dedik 4-5 versin hani mazotu ve kirayı karşılar ki evin değeri yüksek oda yok seneye istediğiniz olsun vsvs diye ikna etti eşimi ama ben istemedim çünki onun kirasıda 2.000 bin veriyo şuan o eve ve biz üstüne 250+150 aidat veriyoruz
Seneye evimize gitmeyi planlıyoruz belediyeye girecek inşallah eşim ki şuan işten çıktı 40 gün sonra yine burda bi işe başlıcak sıkıntısı çok yani
Kiracı çıkmak istemesse diyoruz ki burası kaç yaparsa bizde ona göre yapalım bize bi faydası olmuyo ve bedava oturuyo yani
Biz oraya gidersek çıkmassa nasıl çıkarırız sözleşmesi haziranda son