Birdirbire oturduğumuz ev 1 yıllık yeni bina daha ama o kadar dandik malzeme kullanmışlar ki sıcak su hortumu patladı banyosu akıttı ledi falan patladı kaç kere bi tane arızaya bile bizden kaynaklı olmadığı halde ev sahibini aramadık her şeyi kendi cebimizden yaptırdık. Ev sahibimiz geçen sizin evde hiç sorun yok mu öteki kiracı her halta arayıp şu bozuldu bu patladı yaptır deyip duruyorlar kullanmayı mı bilmiyorlar dedi yok dedik aynı problemler bizde de oluyo kendimiz yaptırıyoruz deyince çok şaşırdı adam ama yaptırmayın bana söyleyin falan da demedi aaa iyi yapıyorsunuz dedi😂