Ilkheycan23 Bebegım üç gun once sunnwt oldu çişini yapabiliyor dunden bu yana fakat emmesi cok azaldı ve pıpısıne krem surerken cok aglıyor normal mi acaba???? Daha cabuk ıyılesır ve acısı olmaz dedıler ama acısı olmasa her krem surdugumde neden aglasın ki?? Benim gıbı kucuk sunnwt ettiren var mı nasıl atlattın iz acaba bu surecı be kadar zamanda ıyılestı…
shrhyt Ilkheycan23 5 gün tam iyileşme. Sunnet yüzünden bu ay kilo alamadık yemedi ve sürekli ağladı. O yüzden normal yani merak etmeyin geçecek. Ben şahsen aşırı zor atlattım ağlayarak bayildi o duruma geldik 5 aylik.
Gp26 Ilkheycan23 bana da oyle dediler yaptrdim 1 hafta bu durumu yasadim cok zordu cok agladi krem surerken tuvaletinu yaparken tam ilesmesi 1 ayi buluyor bizde oyle olmustu bnde 3 bucuk aylikken yaptirdim
Atamomss Ilkheycan23 Kremi elinizle falan sürmeyin üzerine sıkın doktorumuz bu sekilde aglamayacagini söyledi oylede oldu 5 günden sonra elimle sürdüm 5. Gune kadar kremi ustun alttan uzerine sıktım sadece
Ege45 Ilkheycan23 iki gün 6 saate bir mor calpol vertirdi doktor bizetabi kiremlerinide sürdük. Tabiki siz bilirsiniz ağrı kesiçi verin rahatlar belki
Yavrukus-20 Merhaba ben 2 aylikkeb yaptirdim ilk 3 gun agliyorlar normal bu doktor da dedi ama hic bi sekilde dokunma sür ilacini dagiliyor emmiyor rahatsiz oluyor geciyor 2 gune merak etme gece emiyormu emiyorsa bisey olmaz yeter ona
isin_0000 En fazla bir haftaya iyileşir merak etme. Bende 3 aylıkken yaptırdım, kremlerini ihmal etme, sen onun ağlamasına aldırma sür kremlerini, bak sonra iyi ki de erkenden sünnetini yaptırmışız diyeceksin. 😄
Ilkheycan23 Emmesi cok azaldı ve sureklı uyku hali olustı bes dakika emiyor sonra bırakıyor hemen bugun sabah da fıskırarak kustu on dakika arayla sızde de boyle bı durum yasandı mı acaba
Ilkheycan23 Atamomss sıkarak suremıyıryn malesef cok fazla oluyor ve yapısmıyor o yuzden mecbur elimle suruyorum sız hangı kremi kullandınız acaba doktor sadece bı tane krem yazmıs bize thiocilline dıye bı krem
Atamomss Ilkheycan23 Furacin 3 gün kullandık üstüne bol bol sıkın dedi doktorumuz 10 günde hametan kullandik onuda 5 gün sıktım 5. Gün itibariyle elimle sürdüm bide ben ilk 3 gün kremi sıkıp bardak koyup bezledim bence cok ise yariyor 🤷🏼♀
Ilkheycan23 Atamomss atesi 37.6 sabah saat 5 gıbı ıkı defa agız dolusu fıskırarak kustu baya coktu.. Bıde sureklı bı uyku hali var aglayıp mızmızlanmıyorda sanki halsiz gıbı normal mı sizce yoksa hastaneye goturmelı mıyım???
Atamomss Ilkheycan23 Bu belirtilerin sebebi sunnet degil doktorumuzun verdigi kagitta yaziyor ama 37.5 derece ates normal kusmayi takip edin yine iciniz rahat etsin diye bi acile görünebilirsiniz tabi cok gecmis olsun 🙏🏻
Deniz06 Ilkheycan23 biz de 4 aylıkken yaptırmıştık. Fakat 3. günü böyle krem sürerken ağlamamıştı. Doktor bize 2 gün sonrasında suya oturtun demişti. 3 günde öyle üst üste suya oturtmuştuk. Sadece ilk gün çok huysuzdu