Kızlar iki ay sonra oğlumun doğum günü olacak, güzel bir organizasyon düşünüyoruz. Ben o zamana kadar yaklaşık 9-10 kilo vermek istiyorum. 55te hamile kaldım 67 doğuma girdim, ilk ay neredeyse tüm kilolar gitmişti ama meme reddi dönemi sütüm çoğalsın vs derken 63 oldum ve aylardır aynı kilodayım çok sıkıldım. 52-53 kilolara düşmek istiyorum. Aralıklı oruç hakkında her şeyi biliyorum ama asla uygulayamıyorum. İki ayda 7-8 kilo veren anneler varsa bana uyguladıkları yöntemleri söyleyebilirler mi, gerçekten moral motivasyona çok ihtiyacım var.