Deletedmom_82 Kızlar şimdi dolaba koydum akşam verecegim sütü naisl ısıticam suyun içine direkmi koymam gerekiyo sıcak suyun üstüne bı kap koyup onun üstüne mi koymam gerekiyor?
Wanderlust Deletedmom_82 sut saklama posetindedir zaten anne sutu soguga yakin bir iliklikta yani sicak suyun icine poseti koyun 10a kdr sayin yeterli oluyor. Direk isitmayin asla