Tugcee40 Kızlar 11 aylık oğlum var 1 ay sonra doğum günü konsept önerilerinize ihtiyacım var görselli olursa daha iyi olur bildiğiniz güvenilir sayfaları da yazarsanız çok memnun olurum:)
durumelegimm Tugcee40 Instagram’da “partiden” diye bir sayfa var ordan aldım. Hem çok güzel seçenekler var hem hızlı kargo hem de kaliteli ürünler. Tavsiye ederim. İyi ki doğmuş 🦋
Bery Tugcee40 Merhaba. Oğlumun doğum günü konsepti şu şekildeydi. ( Oğlumun adı Ateş, bu örnek resim ) @happybaby.organizasyon Instagram isimleri.
Bery Elisa_mom7 İnanır mısınız hiiç hatırlamıyorum.. Neye ne kadar ödediğim konusunda oldukça balık hafızalıyım. 🥲
menek16 Tugcee40 agustos bizim de dogum günümüz 🥰 Aslında trendyoldan balon vs alıp kendim yapacaktım sadece balonlar 250 civarıydı bende organizasyondan kiralama için anlaştım 450 tl [
menek16 seboss35 İstanbul evet yeni açılmış açılışa özel hatta çok güvenemedim şehir dısındayım diye kaynımı gönderdim git bak bakalım dogru mu diye 🙈 temmuz sonuna kadar geçerliymiş fiyatları