Papiii Kizlar bebegim 2 ayini yeni tamamladı. 4cü gününden itibaren anne sütü ile besleniyor.Saçımı evde boyamak istiyorm açıcı olmadan sadece saç rengi uyguluycam sacimin uzerine yapa bilirmiyim?
Ecmysnhan1 Papiii bende bebegimi emziriyorumm doktorum boyama dedi ama çık fazla beyazım var sorun olmaz diyende var boyadan sonra ilk sütünü sağ at diyende benimde kafam cok karışık bitkisel boya aldım ama daha boyamadim
Papiii Ecmysnhan1 bende oyle duydum ama kararsizim.İlk sütümü sağ atda nasil sağayim elle sağilmiyor makinem yok gerek duymadim almaya emiyor bebegim diye.Bilemedimki simdi
Mucize_prensesimmmm Papiii Evet canım boyadım emziriyorum 1 ay oluyor boyatalı Hamilelik neyse de zararlı emzirirken süte geçmiyor
Ecmysnhan1 Papiii bende kararsızım ama boyicam bikere sizde doğal boyalardan alın deneyin olmadi boyayan varmis